Każdy z nas, praktycznie codziennie spotyka się z wieloma ofertami firm pożyczkowych. Ich reklamy docierają do nas z każdej strony. Widzimy je w telewizji, słyszymy w radiu, czytamy i oglądamy w sieci Internet. Często również widzimy je w prasie codziennej i kolorowej. Jednym słowem w wielu miejscach. Każda reklama zawiera informacje na temat oferty danej firmy pożyczkowej, zaznaczyć trzeba, że informacje mocno okrojone, czyli te, które świadczą o korzyściach płynących z danej pożyczki, ze zgrabnym pominięciem jej minusów. Czego wiec możemy się dowiedzieć? Na przykład, że jest to pożyczka bez BIK, że oprocentowanie jest niewielkie, że prowizji od kwoty pożyczki nie będzie. Tylko po przeliczeniu okazuje się, że ta tania, idealna wręcz oferta jest kosmicznie droga. Jak wiec wybrać dobrą ofertę pożyczki. W tym artykule przedstawię sposób dla fanów sieci Internet.
Fani Internetu pożyczkę mogą wybrać sugerując się opiniami osób, które z takiej oferty skorzystały już wcześniej. Są oni doskonałym źródłem wiedzy nie tylko na temat kosztów oferty, ale mogą również wiele powiedzieć na temat samej firmy, oraz jej podejścia do klientów. Takie opinie mogą przybliżyć nam wiele informacji na temat haczyków zawartych w umowach pożyczkowych, wskazać, która z ofert jest lepsza: pożyczka na dowód, bez BIK, na konkretny cel czy też inna. Jednym słowem: zadowolony, czy niezadowolony klient jest w stanie przekazać potencjalnym klientom mnóstwo bazo ważnych informacji o firmie pożyczkowej z którą współpracuje lub chce współpracować.
Czy takie informacje są prawdziwe? W większości przypadków tak. Należy jednak brać pod uwagę pewien odsetek informacji, które są dalekie od prawdy Jedne z nich, to informacje wpisywane na fora internetowe a pochodzące od konkurencyjnych firm. Takie wiadomości łatwo poznać. Z reguły mają wydźwięk negatywny, ale nie ma w nich konkretnych argumentów. A więc jeśli widzimy informacje w stul: korzystałem z usług tej firmy i jej nie polecam”, nie róbmy sobie nic z tego.
Podobnie może wyglądać sytuacja odwrotna, czyli zbyt wiele informacji pozytywnych. Zasada jest bowiem, że jedną z form reklamy internetowej firm pożyczkowych jest marketing szeptany. Jednym z jego elementów są inspirowane przez specjalistów w tej branży, rozmowy na forach internetowych. Celem tych rozmów, jest pokazanie firmy, z jak najlepszej strony. Oczywiście wszystko wygląda tak, jakby pisał to przeciętny klient. Moim zdaniem takie rozmowy łatwo poznać, są bowiem często zbyt pozytywne, jeśli nie cukierkowe.
Szukając w Internecie informacji na temat im pożyczkowych warto czytać ich wiele i wybrać jakąś średnią. Wtedy opinia internetowa o danej firmie będzie tą prawdziwą. Przesada w jedną, lub drugą stronę zawsze powinna nas zastanawiać. Zawsze jest tak, że są klienci zadowoleni z otrzymanej pożyczki i niezadowoleni. Opinie obu stron pozwolą przekonać się, czy firma, w której chcemy wziąć pożyczkę jest dobra. Warto się o tym przekonać.
Stopka autorska: pożyczka bez BIK – http://kredytnadowod.net.pl/
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!