Reklama może przybrać różne formy. Mimo pojawiania się coraz to ciekawszych nowości na rynku marketingu bardzo ważne jest to, żeby firmy nie rezygnowały ze skutecznych do tej pory starych i sprawdzonych metod. Dzięki temu będą pozyskiwały nowych klientów, a także potwierdzały starym to, że są nadal najlepsza firmą. Jedną ze stosunkowo starych choć skutecznych metod marketingu są kalendarze reklamowe – czyli najprościej mówiąc zwykłe kalendarze z firmowymi nadrukami. Jest to o tyle skuteczna metoda, że jeśli uda się przekonać klienta do zawieszenia tego rodzaju kalendarza na ścianie to przez cały rok będzie patrzył na logo i dane firmowe. Dzięki temu z całą pewnością w jego podświadomości powstanie zdanie, że jest to bardzo dobra firma, której warto zaufać.
Ale jak zachęcić klienta do powieszenia na ścianie akurat tego kalendarza? Podstawę stanowi tutaj oprawa graficzna – musi ona być wyjątkowo estetyczna i uniwersalna, tak aby kalendarz trójdzielny (przeważnie kalendarz reklamowy przybiera właśnie tą praktyczną formę) doskonale wyglądał w każdym pomieszczeniu. Ważne jest też to, aby treść i grafika były w małym stopniu formą reklamową – to odstrasza ponieważ reklam na co dzień widzi się tyle, że nikt nie chce kolejnej wieszać na ścianie w swoim domu. Dlatego przekaz reklamowy musi być możliwie najlepiej zakamuflowany i ukryty pod piękną powłoką zdjęć i grafiki.
No i jeszcze właśnie kwestia kalendarza trójdzielnego – jest to forma najbardziej praktyczna, która pozwala nie tylko na szablonowe zaplanowanie danego miesiąca, ale również na poznanie wydarzeń, które miały miejsce w poprzednim miesiącu oraz zaplanowanie sobie kolejnego miesiąca.
Stopka autorska: kalendarze reklamowe – http://www.law-reklama.pl/k,99/Kalendarze/
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!