Leksykon targowy, czyli standy reklamowe i…

Udział w targach to dla każdej firmy nie lada wyzwanie. Bo nie sztuką jest być i wrócić, ale być, zaznaczyć swoją obecność i zrealizować cele. Różnica może i niewielka na poziomie koncepcyjnym, ale zasadnicza jeżeli chodzi o przygotowania.

Reklama

standy reklamoweŻeby przez nie przebrnąć i odpowiednio przygotować się do wyjazdu targowego trzeba najpierw poznać dostępne możliwości. Zrozumieć, czym są standy reklamowe, a czym trybunki. Odróżnić roll upy od potykaczy. Słowem – zrozumieć, jak to wszystko działa. Oto nasz leksykon.

A jak absolutnie niezbędne

Absolutnie niezbędne w przypadku udziału firmy w targach są różnego rodzaju akcesoria marketingowe. Takie, jak standy reklamowe, roll upy i inne. Bez nich trudno budować wizerunek firmy, a tym bardziej prowadzić działania prosprzedażowe. Niezależnie od tego, jaką firma ma strategię.

B jak bardzo ważne standy reklamowe

Bardzo ważne są w tym kontekście standy reklamowe. Głównie ze względu na ich elastyczność: standy mogą być wykorzystywane zarówno na stoisku jak i w miejscu, w którym firma istnieje w inny sposób (na przykład- jako sponsor). Dzięki temu wydatek na ten rodzaj nośnika zwraca się wielokrotnie.

C jak ciekawe roll upy

Ciekawym rozwinięciem idei, jaką prezentują standy reklamowe, jest baner typu roll up. Chociaż na pierwszy rzut oka może się wydawać, że są takie same, różnica jest zasadnicza. Otóż roll up można zwinąć do specjalnej kasety i bez straty dla jakości prezentowanych treści przewieźć w inne miejsce. To duża zaleta, zwłaszcza wtedy, kiedy firma uczestniczy w różnych targach.

K jak konkretne ścianki reklamowe

Można oczywiście zamówić całe stoisko i przyjechać na gotowe. Jednak może się zdarzyć, że nie będzie odpowiadało potrzebom konkretnej firmy. Dlatego warto rozważyć kupno ścianek reklamowych, dzięki którym możliwa będzie prezentacja oferty. Za ich pomocą można także wyłączyć osobne miejsce na spotkania z potencjalnymi klientami.

L jak lekkie trubunki

Lekkie trybunki mogą być przydatne w sytuacji, kiedy przedstawiciel firmy stoi przy stoisku i odpowiada na pytania klientów. Gdyby stał bez niczego, wyglądałoby to nieco dziwnie. Wykorzystując tryubunkę dodaje sobie powagi. A co za tym idzie, może lepiej wykonywać swoje zadania. Za trybunką mogą stać standy reklamowe.

P jak potykacze

Potykacze sprawdzają się tam, gdzie można ingerować w przestrzeń poza własnym stanowiskiem. Ustawione w odpowiednim miejscu zwracają uwagę, a więc przyciągają kolejnych odwiedzających do prezentacji firmy.

S jak stojaki na ulotki

Stojaki na ulotki to rzecz, o której nie można zapomnieć. Dzięki nim można w elegancki sposób dystrybuować materiały drukowane.

T jak twórcze stoiska

Twórcze stoiska to stoiska, które wykorzystują powyższe możliwości w sposób kreatywny – zawsze inny i zaskakujący. Taki, który bierze przede wszystkim pod uwagę realizację celów. I wykorzystuje standy reklamowe wtedy, kiedy to konieczne i trybunki, gdy zasadne. Poza tym liczy się twarda kalkulacja i planowanie.

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz