Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu contentu na stronę?

Content jest paliwem każdej firmy. Dobra treść pozwala przedsiębiorcy dążyć do osiągania wyznaczonych sobie celów – zainteresować klienta swoją marką i produktem, budować pozytywny wizerunek firmy i swój jako eksperta. Dzisiaj żadna reklama nie może istnieć bez treści. Wartościowa i dostarczająca cennych informacji odbiorcy to najcenniejszy element każdego marketingu.

Reklama

Treści pisane językiem ich odbiorców

Treść tworzymy dla naszych odbiorców, musi zatem być dostosowana do konkretnej grupy docelowej. To, co jest dla każdego, jest dla nikogo, niemożliwe jest tworzenie reklamy i strategii marketingowych, które będą skupiały uwagę zarówno młodego człowieka zafascynowanego nowoczesnymi technologiami i osoby starszej, która oczekuje prostego przekazu ważnych informacji. Zanim przystąpimy do tworzenia treści, konieczne jest poznanie tych, do których je kierujemy. Jest to ściśle związane z profilem firmy i branżą, w obrębie której świadczymy swoje usługi.

Solidny research

Wartościowa treść to taka, która przekazuje coś nowego, z której odbiorca jest w stanie wyodrębnić coś, co wzbogaci i uzupełni jego wiedzę. Aby tak się stało, potrzebne jest poznanie tego, co już zostało stworzone, do czego klient mógł już wcześniej dotrzeć. Znajomość swojej konkurencji daje nam dużą przewagę. Możemy dzięki temu kreować swój wizerunek w sposób niepowtarzalny, wyjątkowy, korzystając z metod, które nie zostały jeszcze przez nikogo wykorzystane. Jedna treść może być przekazywana w różny sposób, co powoduje, że możliwe jest wyróżnienie się na tle konkurencji nawet, kiedy jest ona wyjątkowa silna.

Kreatywna forma

Treść musi być łatwa w odbiorze, szczególnie kiedy przekazujemy wiedzę fachową. Zadaniem nadawcy jest ją maksymalnie uprościć, zachowując wszystkie istotne dla odbiorcy informacje. Obecnie większość firm decyduje się na prowadzenie bloga, na którym umieszcza poradniki z zakresu swojej branży. Dużą popularnością cieszą się newslettery i e-booki, a interesujące infografiki są narzędziem, pozwalającym przekazać dużą ilość informacji przy pomocy czytelnej grafiki, wykresów i tabel.

Wiedza fachowa

Treści nie stworzymy, nie mając odpowiedniej wiedzy. Nieustanne doskonalenie swoich umiejętności stało się jednym z ważniejszych i najbardziej cenionych wartości firmy. Przykładem jest agencja publicrelations.pl, która każdego dnia swoje doświadczenie i wiedzę wykorzystuje na płaszczyźnie budowania wizerunku swojego i innych firm w naszym kraju.

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz