Skuteczność reklamy mobilnej i stacjonarnej

Pojawiające się dosyć często w różnych miastach przyczepy reklamowe stanowią skuteczną alternatywę dla bilboardów. Ogólna zasada pozostaje ta sama – reklama ma zwrócić uwagę odbiorcy na promowany aspekt i zachęcić do jakiegoś określonego działania – najczęściej zakupu produktu, ale można tu wymienić również przekazanie darowizny, zapisanie się na szkolenie czy też przyjście na konkretne wydarzenie.

Reklama

naczepa reklamowa

Jednak pomiędzy reklamą mobilną a stacjonarną występują poważne różnice w sposobie docierania do klienta. Przede wszystkim, chodzi o ruch. Przy reklamie stacjonarnej zakłada się, że jest wokół niej na tyle duży ruch samochodowy i pieszy, że będzie się opłacało płacić za wynajęcie powierzchni reklamowej.

Z tego względu tak bardzo istotne jest, by umieszczać tę reklamę w dokładnie określonych miejscach. Może się w pewnym momentach okazać, że wybrana dla reklamy lokalizacja jest kompletnie niewłaściwa. Z kolei reklama mobilna idzie o krok dalej. Oczywiście też przynosi największe efekty w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Jednak wykorzystując ten typ reklamy, można dodatkowo jeszcze zmieniać położenie i docierać w różne miejsca. Przyczepy reklamowe można holować w miejscach, w których aktualnie jest duży ruch, w przeciwieństwie do bilboardów, w przypadku których jest to niemożliwe.

Jeśli trzeba, można po prostu odjechać gdzieś dalej. W ten sposób w większości przypadków łatwiej jest zwrócić uwagę odbiorcy na reklamowany obiekt. Reklama znajdująca się stale w tym samym miejscu najczęściej jest mijana przez odbiorców zupełnie obojętnie, szczególnie przez tych, którzy mieli już okazję kilka razy przejeżdżać lub przechodzić obok niej. Kiedy jednak ta sama reklama zostanie umieszczona na lawecie, stale zmienia miejsce, dzięki czemu można zminimalizować ten efekt przyzwyczajenia, co wpływa pozytywnie na zabiegi promocyjne. Wykorzystując przyczepy zamiast bilboardów co prawda trzeba opłacić kierowców, jednak z drugiej strony płaci się tylko za faktyczne godziny ich pracy, podczas gdy stacjonarny bilboard kosztuje nawet wtedy, gdy w nocy nikt na niego nie patrzy.

Stopka autorska: reklama mobilna – http://www.reklamowe-przyczepy.pl/

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 6.3/10 (liczba ocen: 4)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz