Reklama gabinetu kosmetycznego

Branża kosmetyczna cały czas odnotowuje znaczący rozwój. Niemalże na każdej ulicy w większym mieście bez problemu możemy znaleźć salon piękności oferujący różnego rodzaju zabiegi kosmetyczne. Mimo wszystko ostatnie czasy nie okazały się zbyt łaskawe dla tego sektora działalności, albowiem niestety wśród potencjalnych klientów panuje deficyt gotówki spowodowany kryzysem gospodarczym.

Reklama

reklama salonu kosmetycznego

Co wiec zrobić, aby zdobyć sympatię jak największej ilości osób odwiedzających właśnie nasz gabinet, a nie salon konkurencyjny?

Obsługa klienta to podstawa

Przede wszystkim najważniejsza jest miła obsługa i jakość wykonywanych zabiegów. Musisz wiedzieć, że kobiety bardzo chętnie polecają sobie zabiegi w gabinetach urody, więc jeśli zrazisz do siebie jedną klientkę, to z pewnością wszystkie jej koleżanki również będą omijać Twój lokal szerokim łukiem.

Prowadząc gabinet kosmetyczny trafiasz jedynie do lokalnych mieszkańców, dlatego też nie możesz pozwolić sobie na złą opinię. Wręcz przeciwnie – doskonała obsługa i profesjonalizm to główne elementy, które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów.

Co ma zrobić młody salon kosmetyczny?

Problem powstaje wówczas, kiedy dopiero rozpoczynasz działać w tej branży – ludzie są przyzwyczajeni do swoich kosmetyczek, dlatego też skuteczna reklama jest w tym miejscu nieodzowna. Co powinnaś wtedy zrobić? Po pierwsze, musisz dać swoim klientkom coś, czego nie otrzymają w innych salonach – stwórz taką ofertę, która nie jest dostępna gdzie indziej. Dzięki tej prostej metodzie, osoby korzystające z nowoczesnych zabiegów pielęgnacyjnych staną się Twoimi stałymi klientami i będą wykonywać u Ciebie wszystkie zabiegi kosmetyczne.

Prezenty zdobędą serce klienta

Kolejny element, który pozwoli Ci na początku istnienia firmy wzbudzić zaufanie, to promocje i prezenty. Każda kobieta przecież uwielbia wszelkie obniżki cenowe i wyprzedaże, a kolportaż kupinów rabatowych na zabiegi w Twoim gabinecie sprawi, że większość osób przynajmniej z ciekawości odwiedzi Twój gabinet – od Ciebie wówczas zależy w jaki sposób będziesz potrafiła ich zatrzymać.

Szczególnie popularne są tak zwane „dni otwarte”, dzięki którym ludzie mogą dowiedzieć się od Ciebie czegoś interesującego a obdarowanie ich upominkiem będzie dodatkowym bodźcem, który sprawi, że z chęcią ponownie odwiedzą Twój lokal. Oczywiście nie musi to być drogi prezent, wystarczy że będą to próbki kosmetyków.

Gadżety reklamowe – dopalacz promocji

Warto również dodać, iż w skutecznej reklamie nie może zabraknąć również gadżetów reklamowych. Tego typu produkty pozwalają w szybki i tani sposób pozyskać jeszcze większą ilość zainteresowanych klientów.

Jak to działa? Wystarczy, że oferowane przez Ciebie w sklepie profesjonalne produkty do pielęgnacji ciała będziesz umieszczać w gustownych torbach, które to panie mają w zwyczaju używać podczas wszelkich zakupów.

Tym sposobem ekologiczne torby papierowe, które oznaczone są marką Twojego gabinetu będą rzucały się w oczy każdej osobie znajdującej się w pobliżu. Innym gadżetem, który również się sprawdza to kubek reklamowy, z którego zwykle korzystamy w pracy, długopisy, kalendarzyki i inne.

Promocja gabinetu kosmetycznego nie należy do najprostszych, jednakże jeśli tylko podejmiesz się tego wyzwania, to z pewnością zaobserwujesz doskonałe efekty w postaci większych zysków i dużego grona stałych klientek polecających Twoje usługi koleżankom.

Stopka autorska: torby papierowe – http://www.2k.com.pl/index.php/torby-papierowe

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Liczba komentarzy do artykułu: 1

  1. avatar
    Magazyn Kosmetyczny Odpowiedz 12/09/2013 o 21:43

    Warto przede wszystkim inwestować w reklamę internetową, bo teraz większość (zwłaszcza młodych) klientek szuka salonów i ofert przez wyszukiwarki. Poza tym oczywiście dobry marketing – karty stałego klienta, programy lojalnościowe, co jakiś czas imprezy z pokazami zabiegów etc.

    VA:F [1.9.18_1163]
    Rating: 0 (from 0 votes)