Reklama – klasyczna czy nowoczesna?

W ostatnich czasach coraz popularniejszą formą reklamy jest reklama internetowa zwana nowoczesną. Czy jest ona jednak tak samo skuteczna jak tradycyjne formy reklamy takie jak ulotki czy banery reklamowe? W tym artykule postaram się Państwu podać zalety i wady obu form reklamy.

Reklama

reklamaO ile nowoczesne formy reklamy takie jak pozycjonowanie czy Adwords sprawdzają się w przypadku sklepów internetowych i firm, które działają w sieci to trudno mówić o jakiejś wybitnej skuteczności takiej formy reklamy w przypadku małych stacjonarnych sklepików gdzie najlepszą formą promocji wydają się być w dalszym ciągu ulotki czy banery reklamowe.

Pewnie wiele osób się ze mną nie zgodzi twierdząc, że mamy obecnie do czynienia z coraz większym rozwojem internetu aczkolwiek moje doświadczenie podpowiada mi, że pozycjonowanie małych przedsiębiorstw nastawionych na klienta „z ulicy” mija się kompletnie z celem. To samo tyczy się reklamy klasycznej do której należą wspomniane wcześniej ulotki i banery reklamowe w odniesieniu do sklepów internetowych i firm o zasięgu ogólnokrajowym.

Każdy musi dobrać odpowiednią formę reklamy do prowadzonej działalności. Aby wybór okazał się słuszny proponuje przeanalizować dobrze rynek i zastanowić się do jakich grup klientów chcemy dotrzeć. Tylko takie podejście zagwarantuje Ci, że pieniądze wydane na reklamę nie okażą się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Jeśli nie jesteś w stanie sam wykonać takiej analizy z pomocą z całą pewnością przyjdą wyspecjalizowane agencje reklamowe, które wykonają taką analizę za Ciebie.

Stopka autorska: banery reklamowe – http://www.light-solutions.pl/banery_reklamowe.html

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 10.0/10 (liczba ocen: 1)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz