Szybkość działania podstawą reagowania

Bardzo szybko rozwijająca się gospodarka we wszystkich gałęziach owocuje rozwojem przedsiębiorstw w sposób dynamiczny. Oczekiwania klienta są bardzo wysokie, dlatego właściwa reakcja i odpowiedz na te oczekiwania sprawia, że firma albo jest konkurencyjna i  posiada określoną pozycję na rynku, albo nie podąża za tymi oczekiwaniami i stopiono traci klientów i pozycję na rynku.

Reklama

Walka  o klienta jest bardzo zacięta. Rynek jest tak bardzo nasycony i producentów oferujących swoje świadczenia czy produkty jest co najmniej kilkunastu przypadających na jednego klienta. Dlatego każdy detal ma ogromne znaczenie. Oczywiście bardzo ważny jest sam produkt/usługa. W przypadku produktu, musi on spełniać określone normy, podobnie jest w branży usługowej. Jednak nie jest to najważniejsze kryterium. Jakość oferowanych produktów tej samej kategorii w większości przypadków nie różnić się znacząco. I tutaj  przechodzimy do sedna tej treści, a więc liczy się szybkość działania i czas realizacji zamówienia.

W większości przypadków klientowi chodzi o czas realizacji zlecenia. Przykładowo, jeśli będzie miał do wyboru dwa przedsiębiorstwa o podobnej cenie, ale różnica w wykonania zlecenia w granicach miesiąca czasu to nawet za nieco wyższą cenę zdecyduje się na tą firmę, która szybciej uwinie się z robotą. I tak działa prawo rynku. Musisz mieć dobry produkt i dostarczać go w możliwie najkrótszym czasie.

Naprzeciw takim firmą, które chcą być konkurencyjne na rynku producenci systemów informatycznych wychodzą z bardzo bogatą ofertą. Obecnie producenci systemów do zarządzania procesami oferują swoje produkty obejmujące każdy obszar działalności przedsiębiorstwa: Produkcję, logistykę, sprzedaż, finanse, zarządzanie kadrą pracowników i wiele innych. Przepływ informacji z każdego obszaru, a dostęp z dowolnego miejsca w systemie. Reakcja na zaistniałe problemy i konflikty jest w takich przypadkach natychmiastowy. Szereg oferowanych produktów do zarządzania relacjami z klientem tylko pomaga w jeszcze lepszym budowaniu zaufania na linii klient-sprzdawca.

W obszarze samej produkcji reakcja na różnego rodzaju konflikty jest kluczowa dla całego procesu produkcji. Uszkodzenie maszyny, nieobecność pracownika, rodzaj materiału, brak surowca, nowe nagłe zlecenie, wypadki, to tylko niektóre z możliwych wypadków, które nie rzadko występują w fabryce. System informatyczny momentalnie informuje o konflikcie kompetentne osoby, które we właściwy sposób reagują na incydent.

Technologie informatyczne są na tyle rozbudowane i rozwinięte, że nietaktem w tak trudnym i dynamicznym rynku niekorzystanie z nich. Konkurencyjna firma to świadoma firma istniejącego rynku i dobrze odczytująca oczekiwania klienta.

Stopka autorska: Sprzedaż oprogramowania ERP nie jest łatwa

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz