Czy upominki reklamowe są skuteczną formą promocji?

Są takie branże, w których główną siłę stanowią stali klienci. Jednak ich zdobycie nie jest łatwe. Dzisiaj nie wystarczy proponować usług na najwyższym poziomie, trzeba czegoś więcej. Kluczem do sukcesu są odpowiednie działania marketingowe, które spowodują powrót klienta do tego samego usługodawcy.

Reklama

długopisyW świecie reklamy nie ma niezawodnych sposobów. To co działa w jednej branży, nie koniecznie musi zadziałać w innej. Dlatego od lat stosuje się sprawdzoną metodę, z której zadowoleni są klienci jak i właściciele firm. Na myśli mam oczywiście upominki reklamowe.

Nie przypadkowo otrzymujemy firmowe długopisy, breloczki czy kalendarze. Wydawałoby się, że to nic nie znaczące prezenty. Otóż  nic bardziej mylnego. Tego typu gadżety spełniają dwie podstawowe role w marketingu, dzięki którym możemy liczyć na klientów powracających.

Pierwsza z nich, ta oczywista to promocja marki. Im więcej osób widzi logo czy nazwę firmy, tym większa szansa na powiększenie grona klientów. Dlatego przywiązuje się dużą wagę, tak aby baner był efektywny a jednocześnie niezbyt nachalny. O ile takiej formy promocji sam obdarowany może być świadomy, to druga rola jaką pełnią upominki reklamowe bywa niezauważalna.

Klient, który był zadowolony z naszych usług a dodatkowo otrzymał coś za darmo, będzie wspominał naszą firmę w pozytywnym świetle. Dzięki temu, podczas rozmów ze znajomymi czy nawet obcymi, będzie podświadomie promował usługi lub towary tej konkretnej marki poprzez ich zachwalanie. „Poczta pantoflowa” to jedno z lepszych źródeł zdobywania klientów.

Pamiętajmy jednak, że na nic nie zdadzą się najwymyślniejsze gadżety reklamowe, jeżeli nasze usługi czy towary będą miernej jakości. W takim wypadku, kolorowy kalendarz czy długopis nie zakryje słabego wrażenia.

Stopka autorska: upominki reklamowe – http://www.royalpoint.pl/Prezenty-k107-0-3-default.html

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 6.0/10 (liczba ocen: 1)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz