Wizualizacja firmy – zaczynamy od projektu.

Częstym błędem, który popełniają nowe firmy, to brak czytelnej identyfikacji, a raczej ich wizualizacji, która pozwalałaby na rozpoznawalność przez przyszłych Klientów danego podmiotu. Zdaniem już działających od lat podmiotów gospodarczych, założenie działalności powinno się zacząć właśnie od wdrożenia takiego pomysłu.  Należy uczynić to w ten sposób, by Klient nie miał problemów z rozpoznaniem naszego loga czy wizerunku. Pamiętajmy, że 89 % ludzie to wzrokowcy, co jest dla nas dobrą wiadomością, dlatego też wykorzystajmy ten fakt.

Reklama

Od projektu do realizacji Projekty graficzne dla firm. Po za biznesplanem, strategią i ogólnymi założeniami przy planowaniu, zastanówmy się przez sekundę jak ma wyglądać nasze logo, witryna internetowa, wizytówka, ulotka czy też plakat reklamowy. Osoba, która posiada wizję jednakże nie ma talentu do tworzenia grafik za pomocą specjalnych programów graficznych, może mieć trudność z wykonaniem profesjonalnego projektu. Nie każdy posiada umiejętność projektowania takich materiałów reklamowych, nie mówiąc o przygotowaniu np. ulotki do druku, czy stworzenia strony www.

Czy agencja reklamowa rozwiąże problem?

Profesjonalna agencja reklamowa, z której usług można skorzystać jest tu rozwiązaniem wręcz idealnym. Taka firma reklamowa urzeczywistni Twój pomysł i wykona profesjonalne materiały reklamowe od A do Z. W rzeczy samej to właśnie agencja reklamowa, która dysponuje doświadczeniem w przygotowywaniu materiałów reklamowych typu firmowe strony www, wyszukane loga, wyraziste ulotki, czy plakaty, jest „drogą” do wizualizacji twojej firmy.

Jednorodny design, oryginalny i jedyny w swoim rodzaju, zastosowany w materiałach reklamowych to nie tylko wyższość nad konkurencją, ale zdecydowanie większa Klientela i rozpoznawalność Twojej marki aktualnie jak i w przyszłości.

Projekt, logo, pomysł i realizacja.

Realizacja wyszukanego projektu, nawet dla doświadczonego grafika jest czasem nie lada wyzwaniem. Wiąże się to z wielkim wysiłkiem umysłowym, niebanalną wyobraźnią i opracowaniem istotnie czegoś właściwego i oryginalnego. Trochę psychologii i odpowiedni slogan reklamowy też nie zaszkodzi. Wszystkie te elementy, ujednolicone poskładane w
całość i zastosowane w materiałach reklamowych z pewnością przyniosą określony zamysł marketingowy.

Wizytówki – niezbędnik każdego przedsiębiorcy.
Firmowe wizytówki spełniają nadzwyczaj ważną funkcję zwłaszcza reprezentacyjną jak i reklamową. Im wyższa jakość takich wizytówek i bardziej dostosowany image, przepełniony prostotą, tym lepszy rezultat. Każdy ceniący się biznesmen ma obowiązek mieć profesjonalnie wykonane wizytówki. To jest kluczowy czynnik reklamowy każdej działalności.
Wizytówki firmowe imienne, czy wizytówki firmowe bezimienne?
Wizytówki imienne, które posiadają imię i nazwisko, są określane, jako „spersonalizowane” i łatwiej potencjalnemu Klientowi nawiązać kontakt. Jest to psychologicznie udowodnione. Tymczasem, to czy zostanie powierzone zrealizowanie wizytówki firmowej z nazwiskiem i imieniem, czy też bez, zostawia się w gestii zleceniodawcy.

Ulotki – prawdopodobnie najlepsza forma reklamy.

Każda firma ma swoją specyfikę, także wcześniej obmyśloną metodę dystrybucji danego produktu. Dla osób mających firmy, gdzie ulotka informacyjna o produktach albo oferowanych usługach jest podstawowym elementem w zamiarze ich działań, wydaje się, iż ta właśnie forma reklamy stanowi jedną z najlepszych aktualnie. Indywidualną decyzję, jaką
musi podjąć osoba, która zamierza wdrożyć ten element reklamowy we własnej firmie to format ulotki, jej przekaz, liczebność, bądź ułożenie grafiki poszczególnych elementów ulotki. Całą resztę wykonuje agencja reklamowa, włącznie z drukiem ulotek i dostarczeniem do siedziby firmy.

Plakaty – widoczność w dużym formacie.

Duże i widoczne plakaty pełniły i w dalszym ciągu pełnią określoną rolę informacyjną i stanowią jedną z najsilniejszych dostępnych form reklamy. Rozległy i jaskrawy plakat, nieskomplikowany, wręcz zaczarowany potrafi zachęcić niemal każdego, kto go zauważy do tzw. akcji. Zaciekawienie, a następnie zainteresowanie opatrzone dobranym sloganem i rzeczowym przekazem. Przyzwoicie zaplanowany plakat potrafi sprawić cuda, a pogłoska o zawartej treści roznosi się z ust do ust. Coraz częściej przedsiębiorstwa wykorzystują tę właśnie formę reklamy, a świadczy to o jej skuteczności.

Firmowe strony internetowe i XXI w.

Net i firmowa strona www to kolejny istotny czynnik każdego poważającego się Przedsiębiorcy. W zależności od rodzaju działalności strona www może wykonywać mnóstwo obowiązków. Może to być najprostsza strona firmowa, jak również może piastować funkcję np. serwisu lokalnego. Całość zależy od formy i typu działalności danego podmiotu oraz zamysłu właściciela firmy. Istotną sprawą jest, aby strona taka była widoczna w sieci i była często odwiedzana. Po za samym stworzeniem strony trzeba ją pozycjonować. To mass-medium XXI w. jest też jednym z elementów dystrybucji produktu, czy też usługi. W związku z tym warto przemyśleć ze szczególną uwagą zastosowanie służbowej strony www.

Najlepszy rezultat w odniesieniu do małych i średnich firm to zmasowane działania marketingowe i reklamowe. Połączenie ich w odpowiedni sposób, a nawet utworzenie niewielkiej kampanii reklamowej z uwzględnieniem wspomnianych przykładów z pewnością przyniesie określony skutek. Zamówienie jedynie wizytówek, może nie przynieść zadowalających efektów, podobnie jak zlecenie zaprojektowania, a następnie wydruku jedynie samych ulotek. Integracja wszystkich tych czynników, czyli wizytówek, ulotek, plakatów, pism firmowych, strony internetowej, lub nawet stopki firmowej w korespondencji mail ma wpływ nie tylko na korzystne postrzeganie firmy, ale na długotrwałe działanie w postaci coraz większej Klienteli. Są to niezbędne elementy reklamowe, jakie mieszczą w sobie przekaz w postaci zawartej treści i sloganu.

Znaczącym, wręcz najistotniejszym aspektem wszystkich materiałów aranżowanych z wykorzystaniem jednej agencji reklamowej to ich ujednolicenie w taki sposób, ażeby Klient, który ma w dłoni wizytówkę czy też ulotkę, następnie wchodząc np. na stronę www, czy do siedziby firmy, z łatwością poznał dany podmiot i nie miał wątpliwości, że źle trafił.

Stopka autorska: Janek O. Design NSInfo II –  agencja reklamowa

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 9.0/10 (liczba ocen: 3)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz