Najsilniejszy trend na ten sezon to moda na ekologię. Przejawia się ona nie tylko w rosnącym popycie na samochody, które są napędzane ekologicznymi paliwami (w końcu te mniej ekologiczne osiągają tak horrendalne ceny, że poszukiwanie bardziej łaskawej dla kieszeni alternatywy to przejaw zdrowego rozsądku), zainteresowaniem zdrowym stylem życia (tłusty kotlet schabowy w zestawie z ziemniakami i kapustą staje się stylowym, tradycyjnym i chłopskim jadłem, serwowanym okazyjnie, a nie standardowym zestawem obiadowym; rosnąca popularność programów kulinarnych musi przełożyć się na chęć eksperymentowania w kuchni i próbowania nowych smaków, również tych zdrowszych), ale też w takich drobiazgach jak torby ekologiczne.
Mogą to być torby papierowe (takie torby reklamowe z nadrukiem są chętnie zamawiane przez firmy, które dbają o swój wizerunek w oczach klientów i kontrahentów i chętnie pakują w takie torby) albo lniane torby ekologiczne. Te wykonane z płótna albo włókniny torby ekologiczne podbiły nasze serca. Stały się nie tylko przyjaznym środowisku i praktycznym sposobem na transport rzeczy, ale też modnym gadżetem i dodatkiem do stroju. Te torby ekologiczne z nadrukiem mogą być świetną pamiątką z wakacji albo festiwalowego wyjazdu, który może wzbudzając zazdrość wśród znajomych, którzy nie mieli tyle szczęścia i tam nie pojechali w tym roku, choć bardzo chcieli. Torby ekologiczne stały się też doskonałym nośnikiem dla rozmaitych idei, instytucji, organizacji, czymś kontrowersyjnym, zabawnym, przykuwającym uwagę.
Kolejnym ich atutem jest to, że torby ekologiczne świetnie się sprawdzają jako gadżety reklamowe. Budzą dobre skojarzenia, nawet gdy są to torebki reklamowe. Obdarowani nimi ludzie dość chętnie je noszą (lepiej gdy w naszym plecaku albo eleganckiej torebce znajdują się takie torby ekologiczne, gotowe do użycia w chwili potrzeby niż gdy idziemy przez miasto z foliową siatką, która w każdej chwili grozi podarciem się). Torby ekologiczne są więc świetnym gadżetem reklamowym – korzystnie wpływającymi na kreowany wizerunek firmy oraz takimi, które są noszone, używane, a nie leżą ponieważ są nieprzydatne obdarowanym nimi klientom. Możemy więc powiedzieć, że torby ekologiczne są w tym wypadku prawdziwymi nośnikami reklamowymi – mobilnymi i dobrze widocznymi. Są czymś takim jak fajne t-shirty z logo, kiedy są żartobliwe i zaskakujące ciekawym pomysłem, to są również chętnie noszone nie tylko na siłownię albo do prac w ogródku.
Zostaw komentarz