Systemy te, a w szczególnie bezprzewodowe mogą być doskonałym rozwiązaniem nie tylko dla restauracji, klinik, szpitali i SPA. Są to stosunkowo nieskomplikowane systemy, najczęściej o budowie modułowej przesyłające proste komunikaty od klienta do obsługi odpowiedzialnej za udzielenie pomocy.
Decydując się na reorganizację lub modernizację takich urządzeń jak systemy przywoławczy mamy pewność, że nie będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami przebudowy, instalacji kabli, czy też koniecznością zamknięcia lokalu na jakiś czas. Systemy bezprzewodowe charakteryzują się tym, że zarówno instalacja jak i ich reorganizacja jest stosunkowo bezproblemowa i polega, co najwyżej na prostym sparowaniu dodatkowych modułów. Modułami mogą być tu przyciski przyzywowe, wyświetlacz LED lub wyświetlacz w postaci zegarka-pagera, sygnalizatory dźwiękowo-świetlne lub wzmacniacze sygnału.
Samo programowanie urządzeń jest bardzo proste i nie wymaga specjalnych umiejętności informatycznych. Wystarczy podstawowa wiedza z zakresu obsługi elektroniki i specyfiki jej działania, aby naciskając w odpowiedniej kolejności odpowiednie przyciski przypisać odpowiednim przyciskom konkretne kody i konkretne komunikaty.
Systemy przywoławczy bezprzewodowych mogą składać się z 99 przycisków, a w prostszych modelach tablic LED do nawet 400 przycisków. Przyciski mogą być montowane na stałe lub mobilne. W restauracjach można je umiejscowić na stolikach w estetycznych stojaczkach wykonanych z pleksi. Do przycisków można dołożyć instrukcję lub ulotkę reklamową – jest na to miejsce w stojaczku. Wygląda to schludnie i elegancko. Natomiast w przypadku szpitali przyciski można umiejscowić na szafkach, przy łóżkach lub nawet pod prysznicem – co ważne wszystkie przyciski przyzywowe są wodoodporne.
Zastosowanie tego typu urządzeń jest szerokie i ma wpływ na komfort klientów lub pacjentów oraz na efektywność i komfort pracy personelu. Personel nie musi skupiać się na obserwacji klientów i oczekiwania na wezwanie, może zająć się innymi sprawami, mało tego posiadając pager w zegarku na reku osoba może oddalić się ze stanowiska a i tak będzie powiadomiona o konkretnym komunikacie.
System ten ma zastosowanie również w marketach, gdzie klient chcąc zadań pytanie i dowiedzieć się szczegółów technicznych nie musi szukać obsługi lub udawać się na drugi koniec marketu do informacji wystarczy, że wciśnie przywołanie i obsługa dostanie odpowiedni komunikat, że na danym dziale potrzebny jest specjalista. Jest to wygodne dla klientów, ale też ułatwia organizację pracy personelowi.
Dzięki takim urządzeniom jak systemy przywoławcze możemy wprowadzać tego typu komunikację w dowolnych lokalach bez konieczności jakichkolwiek utrudnień dla funkcjonowania placówki. Mało tego ewentualne uszkodzenie przycisku powoduje, co najwyżej podmianę go na nowy, po krótkim przeprogramowaniu wyświetlacza LED. Nie musimy posiadać narzędzi i dodatkowych kabli na wymianę, nie musimy wzywać serwisu i nie musimy uważać, czy to przycisk czy może kabel został przecięty.
Stopka autorska: systemy przywoławcze – http://www.systemprzywolawczy.pl/
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!