Mass Mailing i jego skuteczność

Mass Mailing jest obecnie jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, które umożliwia nam dotarcie do ogromnej grupy potencjalnych klientów, w błyskawicznym czasie. Właściwie dobrana lista adresów mailowych, skomponowana specjalnie pod naszą branżę, pozwoli nam uzyskać niezwykle wysoką konwersję i skuteczność, o której marzy każdy internetowy sprzedawca.

Reklama

pocztaOd pewnego czasu, większość aktywnych zwolenników Mass Mailingu zastanawia się, czy efektywność tego narzędzia nadal jest taka nieoceniona. Ogromna liczba różnorodnych list mailingowych, których właścicielami są zazwyczaj mało doświadczeni marketingowcy, wbija kolejne szpilki w ten innowacyjny rynek.

Ciągłe bombardowanie na właścicieli danych adresów mailowych spowodowało, że wyczulili się już oni na wszelkie objawy mailowej reklamy. Większość ofert, wysyłanych jako Mass Mailing, od razu ląduje w mailowym koszu. Nie zostają one otworzone, przez co nawet najciekawsze i najbardziej opłacalne promocje przepadają, bez żadnego odzewu.

Czy sposób myślenia właścicieli adresów mailowych ulegnie pozytywnej zmianie? Czy właściciele list mailingowych zmądrzeją i zaczną używać swoich zasobów w rozsądny sposób?

Pytań nasuwa się bardzo wiele. Odpowiedź będzie formułowana przez każdego z nas – z osobna. Tylko od Ciebie zależy, czy Mass Mailing na nowo wróci do łask i zacznie osiągać pierwotną efektywność. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem listy, czy jednym z jej elementów – jesteście w tym momencie jednakowo ważni i będziecie mieli jednakowy wpływ na ostateczny sukces. Ignorancja i spoglądanie wyłącznie na własny biznes, bez ingerencji w całe środowisko, w którym pracujemy, wkrótce może się na nas zemścić. Nawet największe listy, za kilka tygodni mogą nie przynosić żadnych rezultatów. Osoby, rejestrujące się w większości generatorów list mailingowych, już teraz podają „jednorazowe adresy”, które służą im wyłącznie do aktywacji swojego konta. Potem nawet już tam nie zaglądają, bo po co wchodzić na spamerską farmę marnych ofert i reklam, z których bardzo często nawet nie jesteśmy w stanie skorzystać, bo nie są one do nas skierowane.

Bardzo ciężko walczy się z wszelkimi stereotypami, szczególnie w naszym kraju. Uprzedzenia i brak zaufania niezwykle trudno odbudować. Jednak ciągły postęp technologiczny, oferowanie coraz nowszych produktów i awangardowych usług, mobilizuje nas jeszcze bardziej do tego, by Mass Mailing na nowo stał się istotnym narzędziem reklamowym, trafiającym do naszych klientów.

Twórz listy tematyczne, listy z głową i oferuj Mass Mailing tylko określonym firmom branżowym. Dzięki temu, osoby obecne na Twojej liście, nie wezmą Cię za spamera i chętnie skorzystają z ofert, które do nich wysyłasz.

Stopka autorska: Mass Mailing – http://zarabianie-freelance.pl/tag/mass-mailing/

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz