Różnice płciowe z męskiego punktu widzenia

„Mężczyźni są z Wenus, a kobiety z Marsa” – Tym cytatem rozpocznę moje przemyślenia odnośnie różnicy między mężczyzną, a kobietą z męskiego punktu widzenia. Prawdziwy, normalny, zdrowy mężczyzna nie przywiązuje ogromnej wagi do wyglądu – Nie chodzi tak często do fryzjera, nie musi mieć markowych ciuchów, a delikatny zarost nie stanowi większego problemu.

Reklama

mężczyznaKobiety są „chore” na punkcie swojego wyglądu – Częste wizyty u fryzjera, gdzie co pewien okres czasu są farbowane włosy. Ładne, długie paznokcie to obowiązek – I koniecznie przy koleżankach trzeba przybrać pozę, żeby mogły je zobaczyć, po czym nastaje czas chwalenia za kolor, a tak naprawdę koleżanki są albo zazdrosne,  albo mają to głęboko w poważaniu.

Gdy spotkają się faceci w samym męskim gronie to nikt nie chwali swojego wyglądu. Najważniejsze to się spotkać i pogadać jak płynie życie. Natomiast na spotkaniach kobiet, większość tematów nawiązuje do tego „Kto jak wyglądał”, „Ja kupiłam sobie ostatnio taką bluzkę” oraz „Czy lepiej mi w takich włosach?” – Kobiety są uzależnione od komplementów. Jest to albo problem z samooceną i potrzeba innych opinii, bądź po prostu potrzeba pochwalenia się nowym wizerunkiem.

Choć jak widać wiele nas różni, to te różnice powodują że obie połówki tworzą idealną całość. Kobiety mają swój świat, mężczyźni swój. Dzięki temu, że kobiety dbają bardzo o swój wygląd to namawiają swoich mężczyzn, żeby robili to samo. Monotonne spacery po sklepach i buszowanie w promocjach jest nieznośne, ale dzięki kobietom wyglądamy reprezentacyjnie. Gdyby nie lepsza połowa związku, to mężczyźni by stosowali wyłącznie zwykłą wodę toaletową, a nie markowe perfumy, których zapach znacznie dłużej się trzyma na ciele i oczywiście znacznie lepiej pachnie.

Tak więc choć różnic jest mnóstwo między kobietą, a mężczyzną to łącząc te dwie przeciwności otrzymujemy znaczenie słowa „idealność”.

Stopka autorska: markowe perfumy – http://perfumnet.pl/o_nas

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 10.0/10 (liczba ocen: 1)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz