Mnogość zastosowań papierowej torby jest doprawdy imponująca. Torba papierowa pojawiła się już jakiś czas temu jako alternatywa dla mało estetycznych, szkodliwych dla środowiska naturalnego reklamówek foliowych. Choć zastosowanie obydwu produktów w niektórych sytuacjach bywa do siebie podobne, na tym lista wspólnych cech ewidentnie się kończy. Torba wykonana z papieru może być wykorzystywana na różne sposoby i służyć do wielu celów, a przy tym wyjątkowo okazale się prezentuje. W dodatku jest ekologiczna i w pełni bezpieczna dla środowiska. Nic więc dziwnego, że zyskuje na znaczeniu, skutecznie wypierając swoją mało chlubną poprzedniczkę. Dowiedzmy się o niej czegoś więcej.
Ekologiczna strona papierowej torby
Papierowe torby nie przez przypadek nazywane są ekotorbami. Ich rozkład w środowisku następuje już po upływie około miesiąca, gdy tymczasem reklamówka wykonana z folii do pełnego rozkładu potrzebuje od 100 do 400… lat! Poza tym papier ( najczęściej typu Kraft), z którego powstają papierowe torebki, uzyskuje się w procesie recyklingu. Dla zobrazowania tego, jak duże znaczenie w ochronie środowiska naturalnego odgrywa taka metoda pozyskiwania surowca, warto przypomnieć, że przetworzenie tony makulatury pozwala uniknąć wycięcia około 17 drzew. Właśnie ze względu na przytoczone dane torba papierowa cieszy się coraz większą popularnością wśród wielu przedsiębiorców, którzy decydują się zastąpić nią dotychczas stosowane do pakowania zakupów klientów foliowe reklamówki.
Torba papierowa na wiele sposobów
Najczęściej zastosowanie papierowej torby kojarzy nam się ze wspomnianym wcześniej pakowaniem różnych towarów zakupionych w sklepie spożywczym lub odzieżowym. Tymczasem wykorzystać możemy ją także na inne sposoby. Podczas zakupów spotykamy się zazwyczaj z tradycyjnymi białymi lub brązowymi torbami, które najczęściej zostają wzbogacone w logo firmy. I w tym miejscu nie sposób nie wspomnieć o reklamowych zaletach papierowych toreb. Otóż, jak łatwo się domyślić, są one świetnym sposobem na reklamę i budowanie w oczach klienta pozytywnego wizerunku firmy.
Wystarczy umieścić na nich logo przedsiębiorstwa wzmocnione prostym hasłem reklamowym, by pokazać klientowi, że nasza firma dba o środowisko naturalne i kieruje się polityką odpowiedzialności. Produkt ten świetnie sprawdza się także jako sposób na dostarczenie klientom i kontrahentom materiałów promocyjnych. Papierowa torba, którą, jeśli tylko wystarczy nam kreatywności, możemy dodatkowo ozdobić w dowolny sposób, może być doskonałym pomysłem na zapakowanie prezentu dla bliskiej osoby.
Którą wybrać?
Torby wykonane z papieru dostępne są w różnych rozmiarach. Wybór ich pojemności powinien być dostosowany do celu, któremu mają służyć. Warto wybierać produkty wyróżniające się bardzo wysoką jakością, która w pewien sposób stanie się naszą wizytówką, a także zapewni maksymalną wygodę ich używania. Wiele propozycji papierowych toreb można znaleźć na przykład w ofercie Poczty Polskiej. Wszystkie dostępne produkty cechują się starannym, efektownym wykonaniem, dużą wytrzymałością i atrakcyjną ceną. Dla jeszcze większej wygody kupującego pakowane są po kilkadziesiąt lub sto sztuk.
Torba papierowa posiada naprawdę wiele zalet, do których, oprócz wymienionej wszechstronności zastosowań, należy dodać wytrzymałość i dużą odporność na zniszczenia, komfort używania, wygodę pakowania i oczywiście atrakcyjny wygląd. Decydując się na jej zakup z myślą o kliencie naszej firmy, który będzie z niej korzystał, znacząco podnosimy jakość naszych usług. Wpisujemy się też w najnowsze trendy dominujące w handlu, co z całą pewnością wpłynie na pozytywny odbiór naszej działalności.
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!