Ulotka – podstawowa forma reklamy

Druk ulotek jest jednym z najczęstszych działań marketingowych. Decydują się na niego zarówno duże firmy, jak i niewielkie przedsiębiorstwa. Najefektywniejsze są ulotki składane, które nie tylko wręczamy przechodniom na ulicy, ale również naszym klientom w siedzibie firmy.

Reklama

Decydując się na wydrukowanie ulotek reklamowych, nie zawsze mamy na celu tylko pozyskanie nowych klientów. Często głównym motywem naszego działania jest zatrzymanie na dłużej już raz zdobytego odbiorcy. Gdy ten przychodzi do naszej firmy po raz pierwszy, by skorzystać z oferowanych usług lub przynajmniej zorientować się w danym temacie, to wtedy podczas takiej wizyty wręczamy mu porządnie wykonaną ulotkę składaną, która jest najlepszą wizytówką naszej firmy. Ten wydawałoby się nic nieznaczący kawałek papieru, jest dla klienta punktem odniesienia, gdy tylko pomyśli o tym, by skorzystać z naszej oferty. Dodatkowo, jeśli ulotka jest dobrze zaprojektowana, to może stać się prawdziwą zachętą, która rozbudza w kliencie potrzebę posiadania tego, co oferuje nasza firma.

Gdzie wydrukować dobrą ulotkę?

Od ulotki zależy wiele. Ważne jest nie tylko jej wykonanie, kolorystyka, jakość papieru oraz informacje, które się w niej znajdują. Równie ważna jest całość, czyli to, jakie wrażenie wywiera na nas dana ulotka. Stworzenie tak doskonałej reklamy nie jest prostym zadaniem. Choć wydruku może podjąć się każda drukarnia cyfrowa, to nie wszędzie możemy liczyć na fachową pomoc pracowników i specjalistyczne doradztwo. W dobrej drukarni  (np. JKB Print) pracują osoby o różnorodnych uprawnieniach. Nie tylko specjaliści obsługujący maszyny drukarskie, ale również pracownicy od lat związani z reklamą czy graficy.

Przygotowując w domu samodzielny projekt ulotki, nie warto zamykać się na opinię specjalistów. Co więcej, lepiej poszukać takiej drukarni, w której pracują osoby chcące spojrzeć na naszą docelową ulotkę w sposób całościowy. Nie bójmy się porad, ewentualnej krytyki i propozycji realnych zmian. Przecież nam wszystkim chodzi o to, by otrzymany produkt jak najefektywniej spełniał swoje marketingowe zadanie.

Od projektu do wydruku

Stworzenie projektu ulotki jest pierwszym i ważnym krokiem. Kolejnym i równie istotnym jest wybór rodzaju ulotki. Czy postawisz na składaną, czy może pozostaniesz przy klasycznej? Jaką wielkość wybierzesz? Który materiał? Jaką kolorystykę? – to kilka podstawowych pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć. Jeżeli nie jesteś pewien na co się zdecydować, to po prostu polegaj na zdaniu specjalistów pracujących w profesjonalnej drukarni cyfrowej. Jeżeli chcesz, to możesz również zlecić wykonanie jednego podglądowego wydruku, aby na własne oczy zobaczyć, czy stworzyłeś właśnie to, o co ci chodziło, czy wolisz nanieść jeszcze jakieś dodatkowe poprawki.

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz