Accor i Qatar łączą siły

Członkowie Le Club AccorHotels oraz Privilege Club Quatar Airways mogą liczyć na całkiem nowe korzyści.

Reklama

Oba wspomniane programy lojalnościowe łączą swoje siły, dzięki czemu ich członkowie mogą wymieniać zebrane punkty na przywileje wynikające z przynależności do obu programów.

AccorHotels ma do zaoferowania pokoje w ponad 3400 hotelach, które są rozlokowane w 92 krajach na całym świecie. Firma posiada swoje obiekty w Europie, Ameryce, Azji, Nowej Zelandii, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Jeżeli chodzi o Qatar Airways, to jest ona bardzo dobrze znana praktycznie w każdym zakątku globu. Wspomniane linie lotnicze obejmują swoim zasięgiem 150 miejsc znajdujących się w różnych częściach świata. Co zatem łączy AccorHotels oraz Quatar Airways? Obie firmy są liderami w swoich branżach i mogą pochwalić się ogromnym uznaniem podróżnych. Wobec tego, nic dziwnego że postanowiły połączyć siły oferowanych przez siebie programów lojalnościowych, czyli Le Club AccorHotels oraz Privilege Club Quatar Airways.

Wiceprezes linii lotniczych jest przekonany o tym, że współpraca z siecią hoteli zostanie bardzo dobrze odebrana przez ich klientów, co przełoży się na lepsze pozyskiwanie klientów. Głównym założeniem współpracy w zakresie wspomnianych programów lojalnościowych, jest możliwość zamiany punktów zebranych w jednym programie na punkty w innym.

W praktyce będzie to wyglądać tak, że członkowie Privilege Club mogą zamienić 4500 Qmil (punkty zbierane w ramach programu lojalnościowego Quatar Airways) na 1000 punktów Le Club AccorHotels. Z kolei uczestnicy programu sieci hotelowej, będą mogli zamienić 2000 swoich punktów na 1000 Qmil. Warto również podkreślić, że uczestnicy obu programów będą otrzymywać również wiele innych bonusów i korzyści, które zapewne będą rozwijane z czasem w konkretnych ofertach.

Narzędzia promocji sprzedaży są bardzo ważne w dzisiejszych czasach, a programy lojalnościowe idealnie się na nie nadają. Jest to w pewien sposób okazanie szacunku oraz wdzięczności dla klienta, który korzysta z usług danej firmy. Niemniej jednak, ważne jest również to, aby dany program lojalnościowy był dobrze przemyślany, gdyż w przeciwnym wypadku może narobić więcej szkód, niżeli korzyści.



Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz