Zarówno niewielkie sklepy oferujące sprzęt RTV i AGD, jak i nieco większe firmy muszą nawiązać współpracę z rzetelnym dostawcą, aby utrzymać się na rynku i zapewnić sobie zadowolenie klientów. Jak działają najlepsze na rynku hurtownie?
Żyjemy w czasach, kiedy każdy niemal towar jest dostępny. Jeśli robimy generalny remont w mieszkaniu, albo budujemy nowy dom, cały sprzęt zazwyczaj bez problemu możemy kupić w jednym sklepie. Jest to niewątpliwie duże udogodnienie, jednak aby było to możliwe, wybrany przez nas sklep musi mieć dobrego dostawcę. Nowoczesne hurtownie działają nie tylko w sposób tradycyjny, ale również współpracują ze swoimi klientami za pośrednictwem Internetu. Nie jest to oczywiście jedyna zaleta tego typu przedsiębiorstw: duża oferta towarowa, możliwość negocjacji cen, czy dostawa na atrakcyjnych warunkach z pewnością mogą zachęcić do współpracy.
Dostępność towaru
Współczesne hurtownie starają się, aby współpraca z kontrahentami przebiegała pomyślnie dla obu stron i zapewniała powrót zadowolonych odbiorców. Zazwyczaj duży nacisk kładą więc na dostępność towarów – dla właścicieli sklepów oznacza to, że będą mogli zaoferować swoim klientom większy wybór produktów, a w razie chwilowej niedostępności, także dostarczenie go w krótkim czasie. Ma to duże znaczenie zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych – szybka wysyłka i otrzymanie zamówionego towaru w jak najkrótszym czasie to często kryterium ważniejsze nawet od samej ceny kupowanego sprzętu. Tutaj można wspomnieć również o samym sposobie dostawy. Niektóre hurtownie ustalają minimalną cenę zamówienia. Komplikuje to nieco funkcjonowanie sklepów, które potrzebują niewielkiej partii towaru. Zdarzają się jednak również dostawcy, którzy nie mają takich ograniczeń i wysyłają produkty o wartości nawet 1zł – taką usługę ma w swojej ofercie np. awanet.pl.
Profesjonalna pomoc i reklamacja bez problemów
Hurtownie, którym zależy na wysokiej jakości oferowanych przez siebie usług, zwykle dbają również o to, aby zapewnić pomoc swoim klientom zarówno w kwestii wyboru towaru, jak i sposobu płatności. Opiekun handlowy przypisany do danego odbiorcy zna historię dokonywanych transakcji, a tym samym może szybko i sprawnie obsłużyć interesanta, a ewentualnie – zaproponować najlepsze rozwiązania. Długa współpraca może zaowocować także bardziej atrakcyjnymi cenami. Oczywiście duże znaczenie ma również to, jak przebiega proces reklamacyjny – wymiana uszkodzonego towaru lub zwrot pieniędzy w krótkim czasie budują zaufanie odbiorców i zapewniają ich powrót w przyszłości.
Dobra hurtownia to taka, która dba o klientów i gwarantuje nie tylko zakupy w atrakcyjnej cenie, ale również obsługę na najwyższym poziomie.
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!