Ubieranie się do pracy bardzo często wiąże się z gafami o których być może nie wiemy. Wydawać się może, że strój nie jest tak ważnym elementem w naszej pracy. Mamy pracować, a nie wyglądać. Nie jest to do końca prawdą, ponieważ nasz wygląd świadczy o tym jak jesteśmy postrzegani i na to w jaki sposób jest postrzegane nasze przedsiębiorstwo. Codziennie patrzą na nas nie tylko koledzy z pracy, ale również biznesmeni, współpracownicy oraz potencjalni klienci i partnerzy. Jak zatem widzimy sukienki do pracy są dość ważnym elementem w naszym codziennym życiu. Błędów popełniamy całe mnóstwo i nie do końca jest to celowe. Firmy nie przeprowadzają szkoleń z tego rodzaju działu, więc nie wiemy co nam wolno, a czego nie.
Jakie błędy popełniamy najczęściej ubierając się do pracy? Zwykle kobiety noszą sukienki, spódniczki. Rzadko kiedy nosimy spodnie, damskie garnitury, chociaż nie jest to takie oczywiste. Żadna firma nie narzuci nam, aby w naszej szafie znajdowały się wyłącznie sukienki do pracy. Ale takie rozwiązanie najczęściej wybierają kobiety. Przejdźmy zatem do popularnych, wielkich błędów. Często ubieramy sukienki za krótkie – niezależnie od miejsca pracy nie powinna być ona krótsza przed kolano. Kolejna sprawa to dekolt, który powinien być mały lub nie powinno być go wcale. Długość rękawa? Nie jest taka ważna, chociaż w niektórych przedsiębiorstwach nie wypada nosić na wierzchu gołych ramion. Na pewno zabronione jest noszenie brzucha na wierzchu. Sukienka nie może być zbyt obcisła, nie może krępować naszych ruchów. Skórzane sukienki, cekiny, brokaty, pstrokate kolory i inne podobne szczegóły.
Sukienki do pracy powinny spełniać wymagana, jakie zostały nam narzucone w pracy. To jak mamy się ubierać zwykle jest określone w regulaminie pracy. Warto więc dokładnie go przeczytać w wolnej chwili. Warto też powiedzieć o dodatkach, jakich w pracy być nie powinno. Wszelkiego rodzaju pstrokacizny są nie na miejscu. Zatem wielkie kolczyki, biżuterię dyskotekową zostawmy na inną okazję. Idealnym dodatkiem do sukienki do pracy będzie apaszka ( w stonowanych kolorach), damski krawat, damska mucha, broszka, skromna biżuteria. Jeśli w naszej szafie pełno jest sukienek bez rękawów, możemy zestawić je z elegancką koszulą! Marynarka, sweter i ozdobna broszka sprawią, że będziemy wyglądać dobrze, z klasą. Wystarczy umieć dobrze zestawiać ze sobą elementy ubioru i z wieczorowej sukienki stworzymy elegancki strój do pracy w biurze. Każda kobieta może wyglądać dobrze i pięknie, niezależnie od tego w jakim miejscu pracuje.
Stopka autorska: http://modatoja.pl – Sukienki do pracy
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!