Niezwykle skuteczne kalendarze reklamowe

kalendarz reklamowyReklama może przybrać różne formy. Mimo pojawiania się coraz to ciekawszych nowości na rynku marketingu bardzo ważne jest to, żeby firmy nie rezygnowały ze skutecznych do tej pory starych i sprawdzonych metod. Dzięki temu będą pozyskiwały nowych klientów, a także potwierdzały starym to, że są nadal najlepsza firmą. Jedną ze stosunkowo starych choć skutecznych metod marketingu są kalendarze reklamowe – czyli najprościej mówiąc zwykłe kalendarze z firmowymi nadrukami. Jest to o tyle skuteczna metoda, że jeśli uda się przekonać klienta do zawieszenia tego rodzaju kalendarza na ścianie to przez cały rok będzie patrzył na logo i dane firmowe. Dzięki temu z całą pewnością w jego podświadomości powstanie zdanie, że jest to bardzo dobra firma, której warto zaufać.

Ale jak zachęcić klienta do powieszenia na ścianie akurat tego kalendarza? Podstawę stanowi tutaj oprawa graficzna – musi ona być wyjątkowo estetyczna i uniwersalna, tak aby kalendarz trójdzielny (przeważnie kalendarz reklamowy przybiera właśnie tą praktyczną formę) doskonale wyglądał w każdym pomieszczeniu. Ważne jest też to, aby treść i grafika były w małym stopniu formą reklamową – to odstrasza ponieważ reklam na co dzień widzi się tyle, że nikt nie chce kolejnej wieszać na ścianie w swoim domu. Dlatego przekaz reklamowy musi być możliwie najlepiej zakamuflowany i ukryty pod piękną powłoką zdjęć i grafiki.

No i jeszcze właśnie kwestia kalendarza trójdzielnego – jest to forma najbardziej praktyczna, która pozwala nie tylko na szablonowe zaplanowanie danego miesiąca, ale również na poznanie wydarzeń, które miały miejsce w poprzednim miesiącu oraz zaplanowanie sobie kolejnego miesiąca.

Stopka autorska: kalendarze reklamowe – http://www.law-reklama.pl/k,99/Kalendarze/

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 10.0/10 (liczba ocen: 1)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz