Nowy wymiar reklamy – ramki cyfrowe

ramka cyfrowaReklama z roku na rok przyjmuje coraz to wymyślniejsze formy. Jest to związane z wieloma czynnikami, z których najważniejszym jest ogólny rozwój gospodarczy. Poza reklamą w internecie, na ulicach, poprzez ulotki czy też rozdawanie przez pracowników wizytówek są jeszcze inne metody pozyskiwania nowych klientów. Do nich z całą pewnością należą przeróżne artykuły reklamowe, które rozdawane są zarówno nowym jak i lojalnym klientom. Po co rozdawać coś co jest drogie? Czy nie jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto?

Nie od dzisiaj wiadomo, że jedną z najważniejszych w reklamie rzeczy jest tworzenie wizerunku firmy. Polega ono zarówno na stworzeniu skutecznej identyfikacji wizualnej oraz dokładnym opracowaniu graficznemu logotypu, barw i haseł reklamowych stworzonych przez profesjonalnych copywriterów. Wszystkie te opracowania muszą dotrzeć do jak największej ilości ludzi – każdym z marketingowych środków przekazu. Stąd ich umieszczanie na artykułach reklamowych takich jak chociażby ramki cyfrowe czy też puzzle, albo pamięci przenośne.

W związku z tym, że koszt zamówienia ramek cyfrowych (oraz wielu innych tego rodzaju gadżetów) jest dość duży więc zamawiane są w niewielkich ilościach i dawane tylko najbardziej lojalnym klientów – ma to za zadanie ugruntować ich w przekonaniu o tym, że współpraca z tą firmą to naprawdę dobra decyzja i nie trzeba się rozglądać wśród jej konkurencji za ciekawszymi produktami. Przeważnie koszt tego typu inwestycji jest wielokrotnie niższy niż zysk w najbliższym kontakcie. Czy zatem nie jest to opłacalne?

Stopka autorska: artykuły reklamowe – http://www.gadzety-reklamowe.eu

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz