Nasz klient, nasz pan – jedna z większych oczywistości (inni powiedzą banałów) świata handlu, ale tak właśnie sprawy wyglądają, że każdy dba jak może o wszelkie dogodności, którymi da się przyciągnąć zainteresowanie potencjalnych klientów. Dzieje się to na różnych frontach, zależnie od dziedziny, jaką się zajmujemy. Z jednej strony dogodne promocje i zniżki, z drugiej należy również dbać o odpowiednią reklamę, aby być widocznym na rynku. Są jednak także drobniejsze kwestie, które mogą podnieść nasz profesjonalizm. Nie zawsze muszą one rzucać się w oczy i często jest tak, że nikt na nie nie zwróci uwagi, a dostrzeżone zostaną dopiero wówczas, gdy… ich zabraknie. W dziedzinie przesyłek, gdzie istotną częścią naszego biznesu jest pocztowy kontakt z klientem, takim ważnym niuansem z pewnością jest opakowanie produktu. Można tutaj sporo stracić, ale również zyskać niemało, wystarczy zainwestować w specjalne opakowania, a wśród nich chociażby bąbelkowe koperty w różnych rozmiarach.
Lek na bolączki sprzedawcy internetowego
Szczególnie istotna to pomoc dla wszystkich sprzedających swój towar przez Internet, a wiadomo, że w dzisiejszych czasach, jest to nader częsta praktyka, która dotyczy wielu gałęzi rynku. Po wysłaniu produktu, traci się nad nim kontrolę, ale jednak nadal jest się odpowiedzialnym za to, aby był on w bez szwanku dostarczony do klienta. Wszak wiadome, co się dzieje, gdy to się nie udaje… Zwroty, kłótnie, wymiana nie koniecznie zbyt miłych maili. Ludzie różnie reagują na wszelkie uszkodzenia, niektórzy z góry zakładają „spisek” i „wiedzą”, że z premedytacją wysłało im się wadliwy towar. Można sobie zaoszczędzić wielu kłopotów, korzystając z kopert bąbelkowych w różnych rozmiarach, a co za tym idzie umożliwiających wysyłanie przedmiotów naprawdę wielu rodzajów. Rzecz jasna zawsze istnieje niebezpieczeństwo, że pomimo dobrych chęci i wszelkich zabezpieczeń, coś z przesyłką się stanie niedobrego, ale im bardziej o nią zadbamy, tym mniejsze szanse na przyszłą awanturę z rozzłoszczonym klientem.
Co tam się zmieści?
Te koperty, to przede wszystkim amortyzacja dzięki powietrzu zamkniętym w małych bąbelkach foliowych. Tym samym tworzą one specyficzną osłonę i zapobiegają przed wgnieceniami i obiciem towarów. Folia w takich specjalistycznych kopertach jest bardzo mocna i z pewnością nie przedrze się nawet podczas „przygód” przy transporcie. A wiadome, że pracownik firmy kurierskiej nie musi zastanawiać się, co jest w środku i wszystkie pakunki „traktuje” tak samo. Dlatego warto zainwestować w bąbelkowe wzmocnienia, zwłaszcza przy delikatnych produktach, jak chociażby lekarstwa, perfumy bądź biżuteria. Ale prawda jest taka, że przecież każdy chce otrzymać towar w idealnym stanie, więc podobnie wszelkie towary, książki i płyty kompaktowe, również warto w ten sposób zabezpieczyć. Inaczej, jedna rysa na okładce i… problem gotowy. Niewątpliwym atutem kopert tego rodzaju jest również lepsze zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi, bo gdy nawet papier przemoknie, to folia nadal będzie ochraniała towar.
Na końcu warto pamiętać, że dobre zabezpieczanie przesyłki, wpływa na nadawcę – to, jak jest on odbierany przez klientów. W ostatecznym rozrachunku ten fakt może być najbardziej istotny, gdyż wyrobienie sobie marki dzięki profesjonalnemu podejściu, często owocuje szerszemu zainteresowaniu klientów. A wiadomo, że istotą są obopólne korzyści z każdej transakcji.
Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!