Surdopedagogika – nowa dyscyplina w pedagogce

Na przestrzeni ostatnich lat powstaje coraz więcej prywatnych przedszkoli czy też szkół. Można więc zauważyć zjawisko, które można określić jako superpedagogika. Można to zaobserwować przede wszystkim na przykładzie większych miast, w których są uczelnie wyższe kształcące głównie na kierunkach pedagogicznych. Utarło się takie powiedzenie, że absolwenci tego kierunku generują bezrobotnych w Powiatowych Urzędach Pracy.

Reklama

przedszkoleDlatego wiele prywatnych instytutów oświatowych, czy tego typu przedsięwzięć reklamuje się oraz wzbogaca swoją ofertę słowem surdopedagogika. Chwalą się głównie tym, że mają najlepszą kadrę, która nie dorówna się innym firmom. Ich zdaniem prezentowany przez nich program jest zdecydowanie lepszy i bardziej oryginalny niż posiada ich konkurencja. Dlatego też prywatne przedszkola, szkoły, czy też uczelnie wyższe cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród społeczeństwa. Jak wynika z badań coraz więcej osób woli zapłacić za edukację aby mieć pożądany efekt. Świadczy też o tym, fakt, że płacąc za usługi mają zagwarantowaną najwyższą jakość usług za konkurencyjną cenę. Dlatego tego rodzaju biznesy stają się w tym momencie coraz bardziej popularniejsze. Można więc stwierdzić, że takie działania prowadzone są w oparciu o najnowsze technologie informatyczne.

Najczęściej właściciele tego typu placówek inwestują w najnowszy sprzęt komputerowy. Dlatego też warto czasami zainwestować więcej środków otwierając tego rodzaju działalność. Zwróci się to z nawiązką poprzez większe zadowolenie oraz zaufanie klientów naszymi usługami. Można to bardzo dobrze zauważyć na przykładzie uczelni wyższych. Studenci pójdą tam, gdzie poza przystępną ceną czesnego szkoła wymaga najwyższej jakości usług edukacyjnych oraz przystępnych warunków lokalowych, czyli innymi słowy chodzi o bezprzewodową sieć internetową. Jak wiadomo w obecnym czasie na prawie wszystkich uczelniach wyższych takie standardy są codziennością.

Dla niektórych udogodnieniem powinny być budynki przystosowane do osób niepełnosprawnych. Ważne jest również to aby na terenie budynku, gdzie odbywają się zajęcia był dostępny lokal, gdzie można zjeść posiłek. Jeżeli nie ma takiej możliwości warto, aby pojawiły się automaty z napojami i słodyczami. Musimy o każdym aspekcie w budynku myśleć jakby w dwóch kategoriach, nie mogąc zapomnieć o tych, którzy mają do niektórych rzeczy utrudniony dostęp. Jednocześnie miejmy na uwadze, aby nie wskazywać tych drobnych różnić między osobami niepełnosprawnymi i pełnosprawnym, aby nie wprowadzać napiętej atmosfery.

Stopka autorska: surdopedagogika – http://kire.pl/opdn/surdopedagogika

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz