Gadżety luksusowe – kiedy je wręczać?

Już dawno minęły czasy gdy każdy gadżet reklamowy wywoływał uśmiech zadowolenia na twarzy osoby nim obdarowanej. Gadżety na tyle mocno i na tyle trwale zaznaczyły swą obecność w naszym życiu, że od pewnego czasu zaczynamy traktować nieco po macoszemu. Między innymi z tego powodu gadżety są specjalnie promowane. Akcja uświadamiająca znaczenie gadżetów w reklamie i promocji ma na celu poprawę ich wizerunku i wydaje się, że akcja ta odnosi pewne efekty.

Reklama

Niezależnie od kwestii wizerunkowych współczesne firmy wiedzą, że gadżety luksusowe, i nie tylko one, są nieodłącznym elementem działań promocyjnych i marketingowych. W artykuły promocyjne zaopatrują się zresztą nie tylko firmy, ale i inne organizacje: samorządowe, kościelne, a nawet instytucje rządowe. Wygląda więc na to, że bez gadżetów obejść się dziś nie sposób. Odrębną kwestią pozostaje jednak wykorzystanie ich w promocji i reklamie – wymaga ono działań zaplanowanych i przemyślanych, a co za tym idzie sięgania po takie gadżety, które w danej sytuacji sprawdzą się optymalnie tj. lepiej od innych artykułów promocyjnych. Szczególną grupą tych produktów są gadżety luksusowe – kojarzone z „najwyższą półką”, największą wartością finansową, najlepszą jakością wykonania i pewną elitarnością (wyjątkowością), dzięki którym gadżety tego typu znajdują zastosowania głównie w wyjątkowych sytuacjach.

Dla kogo przeznaczone są luksusowe gadżety?

Gadżety luksusowe, a przynajmniej noszące znamiona luksusu wykorzystują w ramach promocji głównie firmy s sektora premium tj. m.in. wszystkie te, które zajmują się sprzedażą dóbr luksusowych bądź świadczą usługi tego typu, w tym np. usługi finansowe. Innego rodzaju gadżety nie pasują w tym przypadku do działań promocyjnych, trudno spodziewać się, by banki i inne instytucje finansowe wręczały swoim klientom plastikowe długopisy lub breloki. Gadżety takie można wręczać i owszem, jednak powinny być one wykonane przynajmniej z jakiegoś materiału kojarzącego się z trwałością np. z metalu.

Gadżety luksusowe na co dzień i od święta

Firmy działające w sektorze premium gadżetami luksusowymi, bądź noszącymi znamiona luksusu, posługuj się na co dzień, jednak w życiu każdego przedsiębiorstwa pojawiają się takie okazje w związku z którymi artykułów promocyjnych wykorzystywanych na co dzień wręczać nie wypada. Takimi okazjami są wszelkiego rodzaju gale, jubileusze i prestiżowe wydarzenia w życiu firmy. Z drugiej strony zaś gadżety luksusowe służą uhonorowaniu szczególnych klientów (bądź potencjalnych klientów), osób bądź firm, które znacząco wpływają (lub mogą wpłynąć) na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Stopka autorska: Gadżety luksusowe – http://www.ferraghini.pl

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 8.0/10 (liczba ocen: 2)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz