Sposoby na promocję Twojej firmy

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, jeśli więc nasza firma ma się cieszyć uznaniem w oczach potencjalnych klientów, powinniśmy dołożyć starań, aby jej promocja obywała się z dużą starannością. Jak jednak wyróżnić się na tle innych podmiotów, skoro prawda ta znana jest każdemu z nich? Okazuje się, że jest na to kilka sposobów.

Ulotki i ich skuteczność
Wiele osób przyznaje, że na sam widok rozdających studentów ulotki ma ochotę przejść na drugą stronę ulicy, choć wiadomo, że młodzi ludzie szukający dodatkowego źródła zatrudnienia nie są niczemu winni. Rzeczywiście, skuteczność takiego sposobu rozpowszechniania wiedzy o firmie nie jest zbyt wysoka, czy jednak oznacza to, że same druki ulotne są także reliktem przeszłości? Wiele zależy od tego, jak docierają do klientów, każda branża ma bowiem swoją specyfikę. Jeśli chcemy wypromować pizzerię, dobrze jest umieszczać ulotki bezpośrednio w skrzynkach na listy, jeśli zaś otworzyliśmy nowy sklep z kosmetykami, stosowne druki informacyjne można zostawić w pobliskich salonach urody. Czasem warto też popracować nad treścią zawartą w ulotkach. Może klienci wykażą większe zainteresowanie informacją handlową, jeśli posiadanie ulotki będzie uprawniało ich do skorzystania z symbolicznego choćby rabatu?

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe są wykorzystywane już od przynajmniej kilkudziesięciu lat, a badania potwierdzają, że są jednym z najskuteczniejszych sposobów wiązania ze sobą klientów i kontrahentów przedsiębiorstwa. Czasem pełnią zresztą dodatkową funkcję, jeśli bowiem są wykonane z duża starannością, niejako mimochodem reklamują firmę wśród osób, które nie miały jeszcze do czynienia z jej ofertą. Stosowanie gadżetów wymaga jednak pewnej wrażliwości, nie każde rozwiązanie odpowiada bowiem potrzebom każdej grupy odbiorców. Spory ich wybór znajdziesz tutaj.

Niezawodna poczta pantoflowa
Innym sposobem na firmową reklamę, skutecznym również w dwudziestym pierwszym wieku, jest tak zwany system rekomendacji. Wiadomość o firmie roznosi się najlepiej dzięki zadowolonym klientom, warto więc skłaniać ich do polecania naszej działalności znajomym już choćby prowadząc w ciekawy sposób firmowy profil w mediach społecznościowych.

A może sieć?

Do promocji firmy warto również włączyć promocję jej w sieci. Nawet, jeśli targetem są osoby, które rzadko korzystają z sieci, warto posiadać choćby stronę internetową. Dzięki niej będziemy w stanie zaprezentować usługi biznesu, podać siedzibę firmy i podstawowe dane o niej. To doskonały sposób na zwiększenie wiarygodności.

Stopka autorska: tutaj. – http://www.easyb2b.pl/office



Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz