Gadżety a promocja firmy

Dzisiaj na polskim rynku działa mnóstwo firm, które oferują podobne do siebie usługi. Z tego powodu konkurencja jest naprawdę ogromna. Aby dana firma przetrwała, musi mieć dobrą reklamę, aby dotrzeć do ludzi. Gadżety reklamowe to jedna z najbardziej powszechnych metod promocyjnych. Pozwalają one zdobyć nowych klientów, jak również trzymają przy firmie już tych istniejących. Ta kwestia nie dotyczy tylko jednej, jakiejś określonej branży, tylko właściwie każdej istniejącej.

Gadżety reklamowe

W tym miejscu najważniejsze stają się gadżety reklamowe. Mają one na celu rozreklamowanie firmy w różnych środowiskach i dotarcie z marką do nowych klientów (bądź też przypomnienie się starym klientom). Gadżety najczęściej są drobnymi rzeczami, na których specjalne drukarnie umieszczają nazwę firmy, jej adres, telefon kontaktowy, a niekiedy jeszcze logo firmy. Do „znakowania gadżetów używa się różnych technik, w zależności od rodzaju nośnika. Inaczej umieszcza się bowiem logo na tkaninie (koszulki, reczniki itp.) a inaczej na gadżetach metalowych czy plastikowych.

Ilość zawartych informacji na gratisie wiąże się oczywiście z wielkością gadżetu reklamowego. Więcej informacji zmieści się na materiałowej torbie czy kartce niż na kubku bądź długopisie czy pendrive’ie z nadrukiem. Najczęściej firmy decydują się na długopisy, kartki papieru z nadrukiem (czyli na przykład papier firmowy, na którym znajduje się zarówno nazwa i logo firmy, jak i jej dane teleadresowe).

Co jeszcze?

Przeciętnemu klientowi najczęściej podoba się pendrive z nadrukiem, długopisy z nazwą firmy, różne kalendarze (stojące na biurka i wiszące na ścianie) oraz wygodne, szerokie kubki. Hostessy często mają także do rozdania ulotki reklamowe, wizytówki papierowe oraz balony dla najmłodszych.

Firma chce w ten sposób stworzyć wrażenie w ludziach, że dostają coś ponad standard. Z tego względu decydują się nawet na sprzęty RTV i AGD. Pendrive z nadrukiem czy drogie, markowe pióra wydają się naprawdę dobrym rozwiązaniem.

Dlaczego to takie ważne?

Gadżety reklamowe sprawiają, że trafiają do dużej liczby osób, a co więcej dzięki swojej atrakcyjności mają szansę zainteresować dużą liczbę potencjalnych klientów.

Gratisy reklamowe budują zaufanie klientów, zdobywają ich sympatię oraz budują solidną markę firmy i produktu oraz ich wizerunek. Z tego względu ze strony marketingowej oraz reklamy gadżety reklamowe są bardzo ważne.

artykuł powstał we współpracy z Pola Studio

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz