System przywoławczy, czyli komunikacja XXI wieku

Nowoczesne ośrodki publiczne takie jak kliniki, szpitale, hotele, restauracje czy SPA nastawione są na obsługę większej ilości gości mają problem z indywidualnym traktowanie klienta. Z racji dużej ilości gości obsługa ma utrudnione zadanie nie tylko z samą obsługą, ale przede wszystkim z szybkim zlokalizowaniem i dotarciem do osoby oczekującej pomocy.

Reklama

szpitalW przypadku dużej ilości gości lub pacjentów sprawną komunikację umożliwia bezprzewodowy system przywoławczy. System ten jak nazwa wskazuje nie wymaga instalacji kabli, rozdzielaczy i skomplikowanych systemów kabli. Na system składa się przycisk przywoławczy oraz wyświetlacz LED, jako opcję możemy usprawnić system poprzez zastosowanie przycisków ze zwiększoną liczbą funkcji, przenośnego pagera / zegarka informującego personel o przywołaniu i np. zewnętrznych oznaczeń przywołania – sygnalizatorów świetlnych, które można montować np. nad wejściem do sal chorych.

Systemy przywoławcze znajdują zastosowanie w różnych miejscach i wszędzie doskonale się sprawdzają. Ułatwiają pracę personelowi i zwiększają komfort klientów lub nawet bezpieczeństwo pacjentów.

System taki dzięki nieskomplikowanej budowie jest prosty w obsłudze zarówno dla jednej jak i drugiej strony, ponadto jego estetyczne wykonanie daje szerokie spektrum możliwości.

W lokalach gastronomicznych przy stoliku bezprzewodowy system przywoławczy, a precyzyjniej przycisk może być umiejscowiony w specjalnej podstawce-stojaczku gdzie mamy możliwość umieścić dodatkowo ulotkę reklamową lub instrukcję obsługi. Przycisk w restauracjach może zawierać trzy funkcje – wezwania, kasowania akcji, czyli w przypadku przypadkowego wywołania obsługi możemy anulować ją po prostu wciskając kasowanie akcji i dodatkowo przycisk rachunku. Przyciskając ten ostatni mamy pewność, że bez zbędnych zabiegów za chwilę pojawi się obsługa z rachunkiem za nasz posiłek.

W placówkach medycznych przycisk rachunku nie będzie raczej potrzebny, natomiast przyda się standardowa funkcja wszystkich przycisków przywołania. Tej funkcji możemy przypisać różne priorytety i tak np. pod prysznicem można umieścić przycisk ratujący życie a przy łóżku zwykłe wezwanie. Ważne jest, że wszystkie przyciski są standardowo wodoodporne. Co ciekawe to sygnalizator dźwiękowy, który może zostać zamontowany nad wejściem do sali pomimo sygnału dźwiękowego alarmującego i wskazującego skąd dochodzi wezwanie może wydawać dwa kolory sygnału w zależności od ustawień. Każdy z kolorów może sygnalizować priorytet wezwania, co w jeszcze większym stopniu zwiększa bezpieczeństwo pacjentów i szybkość reakcji personelu.

Zarówno w placówkach opieki zdrowotnej jak i usługowych bezprzewodowy system przywoławczy może składać się z kilku jak i kilkunastu punktów, a jego zasięg może zostać dostosowany do indywidualnych wymogów i potrzeb.

Nowością na rynku jest zastosowanie pagera w formie zegarka na rękę, umożliwiającego odbiór sygnału niezależnie od miejsca przebywania personelu.

Stopka autorska: , – http://www.genway.pl



Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz