Marketing dla e-commerce – 5 ciekawych pomysłów

Szukasz ciekawych porad dla e-commerce? W dzisiejszym artykule wzięliśmy pod lupę marketing dla e-commerce. Przedstawiamy 5 ciekawych pomysłów, które możesz wdrożyć w firmie od zaraz, by poprawić wyniki sprzedażowe!

Marketing dla e-commerce – 5 ciekawych pomysłów

#1 Zadbaj o odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej

Nowoczesne strony internetowe nie przetrwają w sieci bez pozycjonowania i SEO. Aby Twój sklep był widoczny w Internecie, zadbaj o to, by witryna była pozycjonowana przez specjalistów. Unikalne opisy produktów w sklepie to dopiero wierzchołek góry lodowej – istnieje znacznie więcej elementów, które powinny być na bieżąco optymalizowane, by strona osiągała wysokie wyniki w rankingu wyszukiwań Google.

#2 Zbuduj relację z konsumentem

Jest wiele sposobów na to, by zbudować pozytywną relację z konsumentem. Jednym z nich jest dobra komunikacja, np. za pomocą Social Media. Reaguj na bieżąco na potrzeby swoich klientów, angażuj ich i pytaj o opinię. W ten sposób zbudujesz trwałą relację, co przekuje się na zyski sprzedażowe.

#3 Pokaż, że jesteś ekspertem w swojej branży

Coraz więcej sklepów internetowych rozszerza swoje witryny o zakładkę BLOG. To właśnie tam można się dzielić cennymi branżowymi wskazówkami i publikować ciekawe dla konsumentów treści. Warto to zrobić, by zbudować zaufanie wobec marki i pokazać, że wiesz, co sprzedajesz i naprawdę się na tym znasz!

#4 Stwórz unikalne opakowania produktowe

Pudełko to pierwsza rzecz, która trafia w ręce naszych klientów po złożeniu zamówienia. Warto zrobić na nim dobre wrażenie już od pierwszego momentu. Ciekawe opakowania produktowe, które wzruszą, rozbawią i zachęcą do kolejnych zakupów możesz zaprojektować we współpracy z polską firmą Packhelp. W ofercie możesz znaleźć różne rodzaje opakowań dla biznesu w tym także pudełka niestandardowe, czyli takie, które sam zaprojektujesz od A do Z. To świetne narzędzie marketingowe!

#5 Korzystaj z call-to-action i newsletterowych pop-upów

Im wcześniej zaczniesz budować bazę mailingową swoich klientów, tym lepiej. Jak maksymalnie uprościć to zadanie? Wystarczy umieścić na stronie internetowej zwracający uwagę przycisk Call to action, który zachęci do zapisania się do newslettera. Inny sposób to newsletterowy pop-up. Okienko z zachętą do zapisania się do newslettera powinno się wyświetlać po jakimś czasie od wczytania zawartości strony, tak, by klient miał czas na zapoznanie się na spokojnie z ofertą.

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 0.0/10 (liczba ocen: 0)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz