Artykuły pozycjonujące – krótka charakterystyka

pisanie artykułówProwadzisz własną działalność gospodarczą? Twoja strona www jest już gotowa? I całkowicie niewidoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych? Spokojnie! Z pewnością zainteresuje Cię temat pozycjonowania stron www – gdyż pozycjonowanie stron internetowych – skutkuje wysokimi wynikami (nie tylko w wyszukiwarce Google, choć warto podkreślić, iż ta wyszukiwarka wzbudziła największą sympatię wśród Internautów. Powiedz prawdę! Ty również szukać interesujących Cię stron www korzystając z wyszukiwarki Google?) w wyszukiwarkach internetowych. Za pośrednictwem poniższego artykułu przekażemy Ci całą niezbędną wiedzę dotyczącą promocji stron www w wyszukiwarce stron za pomocą artykułów pozycjonujących. Na początek krótka definicja ów artykułów : Otóż artykuł pozycjonujący to każdy artykuł, który wyposażony jest w link (lub linki np. jeden link do strony głównej i kilka linków do podstron serwisu) prowadzący do strony internetowej (pod postacią wybranego przez właściciela strony lub jednej z agencji SEO w pełni odpowiedzialnej za pozycjonowanie danej strony słowa kluczowego).

Reklama

Gdzie powinniśmy publikować (napisane przez Nas lub otrzymane od współpracujących z Nami SEO copywriterów) artykuły pozycjonujący? Przede wszystkim w serwisach, które są moderowane przez ich właścicieli. Czy każdy napisany przez Nas artykuł powinien być unikalny? Owszem (W pierwszej kolejności powinniśmy zadbać o unikalność wpisu) – Między innymi dlatego, że tylko unikalne wpisu zagwarantują Nam natychmiastową indeksację (strony, tekstu) przez roboty indeksujące artykuł.

(Nie wiesz) W jaki sposób napisać unikatowy artykuł promujący Twoją stronę www? Przeczytaj dalszą część Naszego artykułu (a znajdziesz kilka podpowiedzi). Po pierwsze – żaden z tworzonych przez Nas artykułów pozycjonujących nie musi być skomplikowany – Doświadczeni SEO copywriterzy (tworzący teksty pozycjonujące co najmniej od kilku miesięcy) uważają (zgodnie!), iż : do napisania artykułów pozycjonujących potrzebne są Nam tylko podstawowe informacje z danego tematu – najważniejsze bowiem jest unikatowość tekstu.

A czy tworzone przez Nas teksty powinny być krótkie czy długie? (Powszechnie uważa się, iż) minimalna długość artykułu pozycjonującego (np. artykułu typu Pressel Pages, artykułu zapleczowego), to 1000 znaków, a maksymalna 3000 znaków. Sprawdź! Czy jesteś mistrzem tworzenia krótkich czy długich tekstów pozycjonujących. Pamiętaj o tym, że nic nie stoi na przeszkodzie abyś stworzył dłuższy tekst z kilku krótszych.

Stopka autorska: limes-inferior.pl – agencji SEO

VN:F [1.9.18_1163]
Ocena: 10.0/10 (liczba ocen: 1)


Brak komentarzy... bądź pierwszy, dodaj swój komentarz!

Dodaj komentarz